onsdag 8 april 2009

carcrasch

Jaha då har det som inte får hända hänt!!. Jag och Sigrid har krockat med bilen. En eu-moppe körde rakt in i sidan på bilen och det var precis där Sigrid satt. Jag skrek och grät helt hysteriskt och var alldeles jätte chockad. Det var en vänster sväng och jag var givetvis hur nogrann som helst. Jag hade ju Sigrid i bilen, då kör man ju tio i två med händerna hela tiden. Solen låg på och jag såg mopedisten svänga vilket gav mig ett fritt körfält. Så jag svängde min vänstersväng fullständigt säker på att det var tomt. Och sen small det!

Jag är skakis fortfarande även om det hände i går. Jag kommer nog aldrig över detta. Ursch.

Så ni får vänta på en stalluppdatering tills i morgon jag är ur gängorna kan man säga.. Måste pussa på Sigrid. Ses i morgon

2 kommentarer:

  1. Usch vad hemskt!! Skönt att ni klarade er någorlunda oskadda, men usch så många hemska tankar du måste hunnit tänka. Kram!

    SvaraRadera
  2. men gud!! jag och en kompis och hennes lilla bebis krockade nästan i tisdags!solen är en riktigt stor bov för många nu...trevligt att den är framme men inte när man kör bil...uh..//ida

    SvaraRadera